lørdag den 1. marts 2014

Lidt mere af "50´erne"

 
 
 
Marts måneds kjole er denne "50´er" kjole.
Faktisk er det kun en prøvekjole.
Senere på foråret skal jeg til 50´er fest og dertil vil jeg gerne sy en kjole. Mønstret på denne kjole er fra Stof & Stil men da jeg ikke havde prøvet det før synes jeg lige det ville være smart at sy en prøvemodel, inden jeg skal sy den "rigtige" kjole.
Stoffet er vist nok fra Kølkær stoffer men jeg er ikke helt sikker.
Kjolen er helforet med turkis foer og har fået turkis pipingbånd i hals og ærmer.
 
Den lille fold på 3 billede er bare en strygefold og efter jeg så den på billedet, skyndte jeg mig ind og strøg den glat.
.


4 kommentarer:

  1. Den kjole er da MEGA flot! Super lækkert stof og skøn farvekombination. Glæder mig til at se, hvordan 'den rigtige' kjole kommer til at se ud.
    God søndag :-)
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Linette - Det´ Hyggeligt29 marts, 2015 16:57

      Tusind mange tak :)

      Dette indlæg er faktisk et år gammelt, så "den rigtige kjole" er syet for længst.
      Hvis du klikker på etiketten med 50´er kjole i indlæget, så kommer den røde kjole frem.

      Kh. Linette

      Slet
  2. supersød kjole, findes mønstret stadg ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      det er fra Stof & Stil og jeg er næsten sikker på at det er dette mønster nr. 2308234

      Slet